Syng med i kirkernes børnekor

Syng med i kirkernes børnekor

Syng med i kirkernes børnekor

# Nyheder

Syng med i kirkernes børnekor

Efter sommerferien starter vi igen kor op hos Langhøjkirkerne.

Der vil være to forskellige hold - ét for indskolingen, og ét for mellemtrinnet.

Vi øver i Asp kirke hver tirsdag:

  • Hold 1
    0, 1, 2 og 3 klasse
    fra kl. 12.30 til 13.15
  • Hold 2
    4, 5, og 6 klasse
    fra kl. 13.15 til 14.00

Hold 1. vil blive hentet i skole/SFO og fulgt tilbage til SFO.

Opstart tirsdag den 18. august 2026.

I skolernes ferier holder vi også ferie.

Vi skal synge kristne børnesange med fagter og fede sange fra gospel kids.

Når vi har øvet os nogle gange, vil vi synge til spaghettigudstjenester og andre gudstjenester ved Langhøjkirkerne.

Tilmelding til korleder Anitta Thise 40 10 82 06. Derefter bliver der lavet en messenger gruppe til fælles beskeder.

Du vil måske også kunne lide...

0
Feed